Napięcie gniazda zapalniczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michaloctavia
    Classic
    • 2011
    • 37

    Napięcie gniazda zapalniczki

    El Zygmunto, stołki są z 2008 lub 2009 roku po przebiegu 50 kkm. Z poduszkami jest mały problem bo jest inna wtyczka, na razie nie mam czasu na zabawę w lutowanie więc żeby nie miec błędu niepodpiętej poduszki to zdeaktywowałem boczne poduszki 8)
    Ale będę musiał to w wolnej chwili zrobić. Dziś zadzwonię sobie do ASO żeby mi powiedzieli ile wtyczki kosztują i zamówię.

    I dzięki za słowa uznania
    Poszukuję chętnych na zakup gałki od Octavia II ze sklepu www.vw-shop.pl

    Przy zakupie 5 sztuk jest fajny rabat.
    Chętnych proszę o kontakt: [email protected]
  • lukasz138
    Classic
    • 2010
    • 31

    #2
    Napięcie gniazda zapalniczki

    Czy da się zrobić tak, aby napięcie w gnieździe zapalniczki pojawiało się tylko po włożeniu kluczyka, podobnie jak ma to miejsce przy radiu ?
    Mój blog IT. Polecam projektowanie elektroniki.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Mozna, albo trzeba pociagnac kabel od radyjka, ale to glupie rozwiazanie, albo zrobic nowy kabelek staly do zasilania zapalniczki, ktory zalacza sie jak zostanie podane napiecie na przekaznik ze stacyjki, oczywiscie po odpieciu tego zasilania ktore jest teraz.

      Pytanie po co tylko kombinowac, ladowarka do navi czy telefonu nie rozladuje akumulatora.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • lukasz138
        Classic
        • 2010
        • 31

        #4
        Dlaczego nie rozładuje ? Przecież coś tam cały czas pobiera.
        A programowo się tego zrobić nie da ?
        Mój blog IT. Polecam projektowanie elektroniki.

        Komentarz

        • karpecik
          Rider
          • 2004
          • 279

          #5
          Też bym to chętnie zmienił. Moja lepsza połowa wyładowała do cna aku bo zapomniała wyjąć wtyczkę do maty podgrzewającej cztery litery... :?

          Komentarz

          • bubuDE
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2007
            • 763
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Te przetwornice impulsowe, czy elektroniczne nie pobieraja w spoczynku wiecej pradu niz alarm, radio.
            PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratoRS
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Mata tak, bo ona ma 1-2A bez problemu, a taka ladowarka ma ma 0,1-0,2A wiec nie duzo.

              Programowo w OI nic sie nie zrobi, a w OII raczej tez nic to nie ma ze soba wspolnego.


              Nie zostawiasz auta na 3 tygodnie z wpieta ladowarka.

              Ja wozilem ladowarke w OII wpieta czasem przez kilka dni, nawet telefon zostawal na noc w aucie ladujac sie nic sie nie dzialo.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Jeżyk
                Rider
                • 2009
                • 691

                #8
                Jak się wciśnie blokadę rodzicielską w panelu sterowania szyb to znika napięcie na zapalniczce. To pewnie można z tym coś innego też zrobić żeby nie było U po wyłączeniu zapłonu.
                Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratoRS
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Nie w kazdej OI to dziala (zalezy od wersji :!: moj Elegance tego nie mial i cale szczescie) , tak samo w OII mi to nie dziala.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • songohou
                    Drive
                    • 2010
                    • 43

                    #10
                    Według mnie najprościej było by dołożyć przekaźnik, na cewkę pierwotną podać napięcie z radia (to które pojawia się po włżeniu kluczyka), a na styki ruchome napięcie które w oryginale szło do zapalnicznki, całość zmontował bym w okolicy bezpieczników gdyż tam masz juz podoprowadzane oba napięcia (czytaj przewody)
                    http://www.majkadesign.pl/

                    Komentarz

                    • tomus7
                      RS
                      • 2010
                      • 1896
                      • Peugeot

                      #11
                      Zamieszczone przez Jeżyk
                      Jak się wciśnie blokadę rodzicielską w panelu sterowania szyb to znika napięcie na zapalniczce. To pewnie można z tym coś innego też zrobić żeby nie było U po wyłączeniu zapłonu.
                      U mnie to działa, dodatkowo po wyjęciu kluczyka też w gnieździe brak zasilania, radio gaśnie również alemogę je włączyć ręcznie bez kluczyka.
                      Jak to jest zrobione nie wiem tak mam jak ałto zostało sprowadzone z Holandii.
                      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                      Komentarz

                      • lukasz138
                        Classic
                        • 2010
                        • 31

                        #12
                        U mnie niestety nie da się wyłączyć zasilania w zapalniczce po włączeniu zaryglowania .
                        Mój blog IT. Polecam projektowanie elektroniki.

                        Komentarz

                        Pracuję...